Capacitate | 80 Ah |
Current | 750 A |
Feszültség | 12 V |
Saru elrendezés | Jobb+ |
Start-stop akkumulátor< |
Lungime | 315 mm |
Lățime | 175 mm |
Lățime | 175 mm |
înălțime | 175 mm |
Descriere:
- Utilizarea de electrozi mai groși realizați cu tehnologia 3Dx,
- Sistemul "START-STOP",
- Protecția împotriva incendiilor "Fire Protection",
- Implementarea unei metode inovatoare de încorporare a materialelor electrozilor,
- rezistență ridicată la coroziune datorită unei benzi de plumb din plastic tratat special, adică laminare de 6 ori + 7. calibrare,
- retenție excelentă a sarcinii datorită utilizării aditivilor de carbon,
- placă pozitivă protejată.
Avantaje:
- sokkal jobb üzemi paraméterek részleges töltés és mélykisütés tekintetében a hagyományos savas ólom akkumulátorokhoz képest,
- megnövelt ciklikus tartósság az innovatív technológiának köszönhetően, amely javítja az elektródaanyagok tapadó képességét,
- megnövelt indítási kapacitás,
- electrolit etanș,
- siguranță maximă de utilizare,
- sulfatație crescută - rezistență la temperaturi ridicate și scăzute,
- complet fără întreținere.
ZAP SZNAJDER BATTERIEN SA produce baterii de pornire din 1925. Experiența sa vastă combină cea mai înaltă calitate și cea mai modernă tehnologie de fabricație. Bateriile marca ZAP sunt caracterizate de avantaje de performanță specifice pentru o gamă largă de aplicații și de un design modern. Acestea sunt renumite în țară și în străinătate pentru calitatea lor de neegalat. Toate soluțiile noi sunt utilizate numai după teste amănunțite și practice pentru a se asigura că acestea reprezintă o îmbunătățire reală a producției.
Combinarea acestor elemente face ca elementele fabricate în Piastów să fie fiabile și să răspundă așteptărilor celor mai exigenți clienți. ZAP nu este doar principala marcă națională, ci și rezultatul gândirii tehnice și al capitalului polonez
Carbon EFB este o nouă linie de baterii ZAP Sznajder Batterien SA Shortening EFB (Enhanced Flooded Battery) este o baterie cu o durată de viață mai lungă. În ceea ce privește construcția, aceasta utilizează un rezervor mai mare de placă de electrolit cu aliaj de plumb, calciu și staniu și separatoare bilaterale din microfibre de polietilenă și poliester. Este proiectată pentru o putere de ciclare de două ori mai mare decât a unei baterii convenționale cu acid, adică pentru un număr dublu de porniri. Aceasta funcționează bine în automobilele cu receptoare de mare putere. Bateria EFB este proiectată cu putere extinsă pentru autovehicule cu sisteme start-stop și autovehicule cu instalații electrice extinse.